środa, 7 stycznia 2015

Day #1

  No i dzień pierwszy bloga ForeverYoung. Ale nie dzień majweselszy. Dzisiaj powinno się iść do szkoły, a ja... Hmm.. Nie poszłam. Dopadła mnie ostra angina i do końca tygodnia nie pójdę do szkoły. Nie - nie cieszę się, bo to jak boli mnie gardło i ucho, to prawdziwa katorga! Lekarz przepisał mi antybiotyki.
  W dzisiejszym dniu - ogółem - nic się nie działo. Poza tym że byłam u lekarza. Moja starsza siostra wyjeżdża dziś do Anglii. Kto wie, może już wyjechała? Ja tam leżąc od trzech dni w łóżku nie kojarzę.
  Lecę sprawdzić co z siostrą i postaram się zasnąć, bo im później zechcę zasnąć, tym wieksze szanse że nie zasnę. Na koniec zostawiam mam moje zdjęcie.
  See u tomorrow!
                                                                            Love ya, x



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz